Sussie greenfoot

Det har verkligen varit en helt underbar dag här!
Vädret har varit helt klanderfritt och vi har ätit god mat och bara tagit det piano. Barnen har varit på sina håll och när dom varit hemma så är det harmoni. Jag kan liksom inte önska mer, just nu är allt perfekt!

På eftermiddagen så låg jag och läste i Badenbaden stolen ute, somnade en stund och vaknade av att Johan kom och meddelade att tennisen gick åt pipan. Jag var lite hungrig och vi värmde gårdagens färsspett. Massor av Tzatziki fanns kvar så det blev återigen en kanonmiddag.
Efter middagen startade jag gräsklipparen och drog av gräsmattan, både på fram och baksidan. Det blir så fint. Tog bort uppsamlaren eftersom jag får för mig att det skulle gynna våran gräsmatta lite. Efter klippningen hängde jag upp en maskin tvätt ute, allt är så enkelt känns det som när det är lite sköna temperaturer ute.

Jag är en barfota tjej. Jag går helst barfota om jag kan. Så fort jag får en chans sparkar jag av mig skorna. Hemma har jag nästan aldrig skor på mig, och så inte denna gång heller. Nu ska jag gå och ta mig ett långt sköööönt bad som avslutning på en sköööön dag.


Ha en skön kväll och fortsättning på en helt perfekt nationaldag!

P.s Hörde att Tatueraren som gjorde min "urtjusiga" fjäril ska på samma fyrtiårs skiva som mig i augusti...... det kan tänkas att han får höra ett och annat.... Ska man begära att han justar till den och utökar den jag har i svanken som "plåster på såren"? Det är väl inte för mycket begärt? Jag har ju för sjutton gått och skämts för denna "urtjusiga" fjäril i sjutton år nu. Nu får han göra något åt den. Jag ska säga till honom när jag träffar honom, med ett par glas vin innanför västen så törs jag :)

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0