tjaba, tjena, hallå

Tjena tjena,

Allt bra därute hoppas jag.

Jorå, tackar som frågar, det är bara bra med mig också. Jag är lite stel i benen och har lite ont faktiskt. Jag tror att jag gått ut för hårt och ska ta ett par dagar paus i löpningen nu. Måste dessutom köpa nya skor.
Har börjat dricka järn + c-vitamin och hoppas på att det ska funka. Annars är allt bra med mig tack!


Sitter på jobbet och förundras över vädret. Ser fint ut och jag ska ta mig en promenad ner till matsalen och köpa mig lite lunch sen. Har ett möte mellan 11 och 12, sen får jag äta.
Kom på för en stund sen att jag (som vanligt) glömt att äta frulle, så den sitter jag och äter nu, jag kommer inte att behöva svimma innan jag får lunch idag :)

Jaha, det är inte mycket mer som händer i min vardag just. Kan vara ganska skönt iofs.
Jag hoppas på att bli medbjuden ut på sjön av mamma och Hasse snart. Deras nya skönhet ska vara underbar. Ser så fram emot varma sommardagar med båten och Trosas skärgård. Solvarma klippor, doften och ljudet, ååå, va härligt! Just nu är det lite kallt att vara ute på sjön men man får väl klä på sig. Det är bara på med Lloyd jackan och köra! Grilla på en kobbe man går iland på och bara njuta av vyn. Det är balsam för själen det!

Nu ska jag hämta mer kaffe, ha en bra dag!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0