God morgon på er denna härliga torsdag

Godmorgon alla!

Här är det soligt och fint. Lite blåsig kanske men sol.

Sitter hemma nu och har börjat jobba. Det ramlar in jobb tyvärr, så jag vet inte riktigt var jag ska börja. Viktigast idag är resultatkommentarerna så jag tror jag ska lägga fokus där. Men det ramlar in småbränder som behöver släckas hela tiden. Men jag ska iallafall börja, det kommer att ge sig.
Sen är det upp till Södertälje idag. Kl 12 åker jag hemifrån, oavsett om jag lämnar Emma på dagis eller om hon blir hämtad utanför mitt jobb.

Undra vad man ska ha på sig idag. Kommer att behöva vara på ett ganska jobbigt möte med en stor grupp människor, samtidigt är det varmt... äh, det ger sig. Tunna byxor och en kortärmad blus är väl representativt nog i värmen. Kanske kan jag inviga min jeansblus. Den är tunn i kvalituttan och mjuk och skön.
Antar att ni antecknar frenetiskt :)

Nä, nu har jag hållit på med detta inlägg och jobbat samtidigt sen 07,20. Nu lägger jag ut detta och fokuserar på jobbet en stund. Ska försöka komma ihåg att äta frulle också :)

See ya, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0