Var kan inspirationen vara måntro?

Godkväll,

Härlig eftermiddag och kväll det blev! Hoppas att värmen stiger ett par grader nu. Jag vill ha värme!

När vi kom hem idag så latade sig tonåringarna. Stephanie hade varit ute och gått en del och så men William... Han hade inte gjort många knop han inte.
Sen var det dags att laga mat. Jag instruerade, Stephanie lagade. Pasta med ost och skinksås. Blev jättegott. Nu har dom tagit cyklarna och dragit till svärfar för att skriva ut något. Vi har nästan ingen färg i våra patroner, men jag tror att det var för att få tiden att gå, samtidigt med lite träning. Det är en bit fram och tillbaka, men det är bara bra för dom :)

Nu sitter jag faktiskt och försöker hitta lusten att gå ner i gymet. Jag och Emma har suttit och pysslat lite med glitter, stämplar och fina pennor. Jag känner mig minst sagt inte upplagd för ett pass i gymet. Hmmm, undra om energin gömt sig där nere. Jag får sätta på mig kläderna och gå ner och titta helt enkelt. Den är säkert där när allt kommer omkring. Kör bröst och mage idag tror jag.

Wish me luck!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0