Varmt men kallt...

Goddag, goddag,

Det är tydligen justa temperaturer idag men det känns inte tycker jag. Jag tycker att det är kallt som attan.

Idag när jag kom till jobbet så stod en massa kartonger utanför mitt kontor. Det var min nya dator som kommit. Jag beställde en 13' dator och det är ingen stor pjäs alls. Jag kände att jag går och bär omkring på en massa kilon i onödan. När jag är på jobbet så sitter ju datorn ändå i en docka, så jag använder ju vanligt tangentbord med mus. Det kommer att kännas litet när jag sitter på andra ställen än i mitt kontor sen, när jag måste använda själva datorn att knappa på, men det är överhängande lite tid jag jobbar så.
Vad jag ville klomma till med min lilla dator var att det var fasligt många otympliga kartonger till denna lilla grej. Alltså min kontor ser ut som att jag håller på att flytta, eller en bomb som slagit ner nyss. Det är grejjer överallt och det här gör mig så stressad. Men jag har precis varit på en info träff och nu sitter jag och äter, så snart ska jag börja plocka upp lite.
Men gud vad skönt det är att titta på en skärm nu ist för en liten Laptop skärm. Kanske inte kommer att få huvudvärk lika ofta nu :)

Annars är denna dag ganska överkomlig, lugnt tempo och inte mer inbokade möten. Nu ska jag bara se till att få ner alla program jag behöver ha till den nya datorn, sen är det bara att tuta och köra.

Ha re gott så länge!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0