Who stole my thunder?

Vilken födelsedag jag har haft! Folk har gått man ur huse för min skull, man har flaggat, rullat ut röda mattan och folk från många delar av hela världen har kommit till Sverige för min skull.... Eller..... var det någon annan som stal min åska? Hmmmm....
 

Jag har iallafall haft en underbar dag. Blev väckt av Johan som sjöng för mig med presenter i famnen. Mysig och lugn morgon och solen sken. Det kom gäster från såväl Trosa,Södertälje som Strängnäs.
När klockan blev dags så kom tv´n på och jag följde vigseln. Den var vacker och väldigt högtidlig. Roligt att få ha upplevt tyker jag.
Efter det så bar et av till Västerviken och middagen intogs vid hamnen.

Nu ska jag röja av lite här och njuta av resten av dagen.

Ha det så bra alla sötisar!
Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0