Äh, det fick va...

Jag åkte aldrig ner till dansen. Jag jobbade in i det sista och kom hem lite sent. Dessutom är jag inte frisk. Har preparerat mig med nässpray, Ipren och halstabletter idag.
Nästa måndag får det bli. Jag vill verkligen.

William och Emma har varit lediga idag, planeringsdag :/ Dom var lagom rastlösa när jag kom hem, knappt roligt men snart ska jag gå och lägga den mindre modellen. Tror Johan gick ner i gymet... Avis blir jag att han kommit igång och inte jag...

I dagarna två ska jag upp till HK i Liljeholmen och gå en utbildning i Affärsmannaskap. Bra utbildning sägs det och jag är lite spänd på vad det kan ge mig... Jag hoppas på den! Dessutom ska jag få träffa en nyrekryterad kollega som sitter i Lund, så det ska bli kul att få hälsa henne välkommen till företaget också.
Det är inspektion på AZ i två veckor och vi får inte stänga av telefon, egentligen inte åka bort från stälje heller men det ger jag själva f-n i. Jag får väl sätta mig i bilen och bränna ner snabbare än blixten om dom vill ha information av mig. Då har man iofs 10 minuter på sig att infinna sig men jag får göra mitt bästa :)

Nu ska jag gå och mjuka upp Emma på att gå och lägga sig...

Ha det gott!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0