Emma och jag allena...



Fasen, det snöar fortfarande här, det är trist. Plusgrader och snö... vad kan man hitta på?
Johan tog Wille med sig och åkte upp till skhlm för att titta på en bil som han tyckte såg intressant ut. Jag och Emma kvar, vi får sätta oss och spela och pussla en stund. Jag vill läsa mer i min bok också, den är så bra.

Var nere och körde ben. Tog det lätt med många repetitioner. Kände mjölksyran och tänkte att jag kommer att få ordentligt ont i morgon. Körde vidare ändå och satt och var rätt nöjd när jag stretchade... Då slog det mig. Jag ska ju ner och dansa i morgon... Är det bra med sjuk trängingsvärk då? Nooooooo... Fan va oproffsigt.
Det här med dansen förresten. Jag har funderat lite på varför jag inte kommit ner som jag tänkt. Jag brukar ju aldrig vara rädd för nya utmaningar, men nu kan jag inte tänka mig att et handlar om något annat än just osäkerhet. Jag fortsätter att gyma och tar mina PW, springer och x-tänar, men jag kunde inte ta mig ner till dansen som jag tror att jag vill. Löjligt egentligen och jag kan inte för mitt liv förstå varför. Jag ska trotsa mig själv i morgon och har verkligen börjat ladda nu för att jag inte ska dra mig ur.

Snart kommer det hantverkare och byter ut våra fönster på mellanplanet. Ytterdörren ska också bytas ut. Våren kommer att komma med nya fönster Så snart är detta historia hörrni. Både fönstrerna och all snö, håll ut!
 

Nä, nu sätter jag på lite kaffe, sen ska jag öppna boken ett tag innan jag stimulerar Emma. 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0