Gäsp...

Phu. Emma vaknade lite tidigt idag. Hon somnade så tidigt igår så hon var utvilda redan vid sju i dag. Och jag som satt uppe lite längre än jag brukar igår, för vi tittade på film.
 
Gårdagen blev mysigt avslappnad. Jag gick ner och körde ett tufft pass på crosstrainern och när jag kom upp så åt vi alla.
Stephanie och Manne stack iväg och William gick ner i lilla TV rummet och spelade. Jag gick in i duschen och fick snabbt veta genom dörren att klockan redan var Let´s dance! Så fort tiden gick. Johan hade varit iväg och köpt min favvo choklad som jag satt och små åt på med lite vin. Emma ville som sagt gå och lägga sig tidigt så den proceduren blev väldigt odramatisk. Efter Solsidan (som man inte får missa) så tittade vi på Bröllopsfotografen. Jag tyckte si och så om den faktiskt. Jag förstod aldrig riktigt budskapet... men ok.

Idag ska svärmor med gubbe flytta in till ett gemensamt hus som dom köpt. Känns spännande. Det blir nytt för oss alla och Kjell som han heter är en rolig och påhittig prick. Tusen järn i elden. Det blir nog kul där i sommar skulle jag tro.
Jag ska ta ner Emma till dansen och prata lite med André som är balettutbildare. Jag går dit på måndag, det gör jag. Jag måste ju prova innan jag säger att jag inte vill. Det är bara att gå ner, jag vet att jag vill det.
Sen i kväll kommer vänner och äter lite och umgås. Det ska bli mysigt. Jag är inte riktigt vän men vad Johan beställde till middag men jag får se och jag kan snitsa till det lite. Ska leta fram recept och skriva inköpslista idag. Tänkte mig en tvårätters, jag orkar inte tänka ut någon förrätt. Jag har hemskt dålig fantasi nu, jag brukar annars spruta av ideér inför bjudningar men inte nu... Det kommer, det vet jag.

Nu ska jag dricka lite kaffe och starta dagen, hörs!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0