Jag forserade en mental spärr...

Jag hade så sjukt ont i mina ben idag. Jag hatar när jag får så ont att jag inte kan dölja, när folk ser på en att man är ansträngd. Så dom måste fråga
-men vad har du gjort då? 
Och jag måste säga att det inte är något att tycka synd om mig för...
Så jag har gått och lidit på jobbet hela dagen och försökt se oberörd ut. Dessutom så var kaffeautomaten paj på mitt plan, vilket resulterade i att jag var tvungen att gå ner en våning för att hämta kaffe. I vanliga fall tar denna lilla manöver en halv minut allt som allt. Idag hade kaffet hunnit kallna innan jag kom upp till mitt kontor igen! Surt, jäkla rookie!!!

Har varit så inställd på att gå ner på dansen idag och trot eller ej men jag tog mig ner, jag tänkte; äh va sjutton, det är bara å gört. Vad kan hända? 
Kom ner och kände att jag förmodligen inte kommer att kunna utföra så mycket. Då får jag veta att André inte kommer för han sträckt ryggen. Så det blev en improviserad lektion där jag mest tittade och var med på lite...
Men poängen är att jag faktiskt tog mig ner! 
Så glad och nöjd över mig själv.

Just det ja. Fick hem den nygamla bilen idag. Det blev en Mazda 6 Sport. Riktigt trevlig att köra faktiskt!

Nu ska jag ta en proteindrink, i brist på annat att äta efter träning...

Hörs, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0