Lite te på det här då...

Har precis kommit hem från 1:a utbildningsdagen. Bra utbildning med en bra kursledare för en gångs skull! Dagen avslutades med gemensam middag. Trevligt trevligt!
Andra dagen i morgon då, det kommer att bli en bra dag, det känner jag på mig. Baksidan av morgondagen är att den avslutas 16,00, dom flesta vet hur stockholmstrafiken är den tiden... Iiiiiiiihhh! Jag blir sjukt stressad av att köa i trafiken. Det tar bara en 50 minuter upp till Liljeholmen från mig (eller tvärt om så klart), men när det är kö i rusningstrafik så tar det 1,5 timme mínst.

Nu ska jag sätta mig och göra en inbetalning till tingsrätten, så mitt ärende registreras, sen får vi se hur lång tid saker och ting tar. Jag ropar som sagt inte hej förrän allt är över.

Nu är jag värd te och horisontalt läge i soffan.

Kram!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0