Lördag kväll

Har varit i Tuna Park och shoppat lite idag. Solen värmer och snö och is smälter hörrni. Det är vår i luften Big Time och jag gillart! Blir så varm i kroppen och glad ända ut i hårtopparna!

Tanken var att jag och Johan skulle titta på Luftslottet som spängdes och mysa ikväll. Men för en stund sen ringde våra söta grannar och bjöd över oss på Tacos och Melodifestivalen, och det är ju inte fyskam det heller. Så får det bli.

Jag är så mentalt trött på en speciell person i min omgivning så jag vet inte vad jag ska göra. Känns hopplöst och jag är så besviken. Men vi ska inte glömma att det är vår och det är tur för´n...
Ska bli så skönt at få gå hem till L & A en stund och få fnittra lite.


Ha en underbar lördagkväll!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0