Motgångar

Jag klarar inte av motgångar som jag trodde att jag skulle göra. Jag trodde att jag var en stark människa men det är jag inte. Alla mina försök till någon form av sammarbete möts med en dörr i ansiktet. Jag blir så besviken, frustrerad och känner mig så maktlös. Jag vill inte bli ledsen... och när jag blir det så blir jag ännu mer ledsen för att jag låter en sån person få påverka mig på det viset.

Jag har alltid haft en inställning som gör att jag har kunna diskutera om det mesta, det är så jag försöker lösa olika frågeställningar och det har dom allra flesta gånger fungerat bra, men inte med denna människa, och det blir bara värre och värre. 

Börjar få ont i huvudet känner jag. Bäst jag går och lägger mig så jag kanske kan vakna lite klarare i morgon... Behöver all kraft jag kan få och måste samla in information så jag kan gå vidare.

Inte så roligt avslut på en annars ganska bra dag, men så är livet.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland är styrka att erkänna sina svagheter...

Människor förbrukar sin rätt till fler chanser - dessa är lättast att plocka bort från sitt samvete.

Du gör det du måste göra.

Stark motvilja och oresonlighet kommer ofta från en ännu större rädsla och svaghet än den du nu tycker att du känner..

Så på med hårdhandsken, det fixar du..

Stormar ger träden djupare rötter!!

Stor styrke kram

2010-03-12 @ 13:26:53
Postat av: Sussie

Tack, det var visa och fina ord. Tack!

2010-03-12 @ 13:57:14

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0