Pust!

Jag städar och Johan tog med sig William och veckohandlade, klassiskt så det förslår. Stephanie och hennes kompis har svettats i gymet och Emma är ute och leker med grannpojken. Hon kom inte ur sin pyjamas förrän han knackade på dörren idag. 

Jag ska dammsuga klart här snart sen ger jag mig ner i gymet och stretchar lite. Jag får väl villigt erkänna att jag har lite ont i benen idag efter dansen igår. Det är något med en vinkel i en position.... hmmmm, måste stretcha!

Det var UFC inatt... Johan spelade in det och gick upp kl 07.00 för att titta. Jag klev upp lagom till Titelmatchen. Den var bra, men resten struntade jag i att titta på, jag skulle iväg och hjälpa svärmor att städa ur det sista på förmiddagen.

Just nu dånar Pink ur högtalarna från Stephanies rum, jag har precis gjort mig en kopp kaffe. Snart kommer småttingarna in och ska spela TV spel. Jag ska ner i gymet, sen blir det Tacos till middag, sex stycken vid matbordet idag också. Jag är priviligerad, det är vad jag är!

Underbar söndag på er alla!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0