Snart är det söndagsmyyyys

Ganska lugnt dag idag. Vi blev tvugna att åka in till Tuna för att handla svarta strömbrytare och lite annat pill.
Emma sitter i badkaret nu, snart ska hon gå och lägga sig. William bäddar rent i sin säng, jag hör honom svära däruppifrån, antar att han kommer att ropa på mig snart och vill att jag kommer och hjälper honom. Stephanie har precis gått ut på en promenad.
Snart ska vi lägga Emma, sen tittar vi på en film och äter godaste glassen, direkt ur förpackningen...

Vårat husrådjur kom som vanligt förbi för att se om vi lagt ut något att äta, och det hade vi så klart


Jag kan nästan inte sluta läsa boken jag köpte igår...


Godaste glassen!


Värmen är på...


Och mysbelysningen är på...


Nu är det bara att sätta igång söndagsmyset. Ha en skön kväll alla!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0