Snart dags för påsklunch mina vänner!

Sitter på jobbet och fryser... som vanligt.
Har jobbat bort en massa idag och det känns skönt. Idag väntar påsklunch med jobbet. Restaurangskolan i Södertälje är bokat, jag har höga förväntningar (jag är hungrig)!
Sen bär det av till Tomteboda först för att sen åka till Årsta. Sen är dagen slut för min del.

I gårkväll var ute på min första PW sen innan vintern slog till. Som tur är har jag underhållit mitt flås med crosstrainern under vintern så det kändes inte allt för jäkligt. Blev inte särskillt anfådd men kände att jag blev trött i höftböjen då jag tog ut stegen ordentligt. Idag har jag lite mjölksyra på utsidan av höften. Ikväll ska jag köra biceps och bröst nere i gymet. Jag ska stretcha en del också, jag måste bli mjukare i benen. Tur att jag förbereder med en kraftig lunch, så finns energin där den ska i kväll.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0