Snart klar för idag!

Sagt och gjort. Jag jobbade hemma, ska sanningen fram så är jag inte riktigt klar ännu men jag måste få ta lite paus.
Barnen har varit exemplariska och jag har fått ganska mycket gjort, trots seg uppkoppling.
Kopplade upp mig i morse tidigt och har nästan suttit oavbrutet sen dess. Höll på att glömma lunch men tog mig i kragen och åkte till Donken med barnen. När jag kom fram till parkeringen och klev ur bilen, fick jag en liten aning av yrsel..... shit tänkte jag. Va sjutton gör jag om jag får ett anfall här? Då kan jag ju inte ens stå! Såna tankar kan ju få vem som helst att få ångest så jag satt och tänkte att jag ska göra långsamma rörelser och vara genomtänkt i mitt rörelsemönster så kanske jag klarar mig hem iallafall.
Väl hemma igen så börjar bygget bli klart och jag fortsatte att jobba. Skulle resa på mig för att prata med en av byggkillarna..., då slog det mig. Jag har ju inte druckit något! Hoppas det är det som spökade när jag kände mig yr, för det är ju ganska lätt avhjälpt...

Nu är det nära... ledigheten, jag kan känna den alldeles i närheten. Ska bli så skönt att få städa av det sista i vår nya tvättstuga och städa bort allt vad bygg heter och bara ta helg.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0