Söndagen i all ära


Sitter med huvudvärk och känner mig allmänt dämpad. Inte deppig eller så men lite dämpad och begränsad liksom. Nej, det är inte för att jag drack vin igår, för så mycket blev det inte.

På tal om gårdagen och Melodifestivalen... vad är dealen? Jag blir så förvånad när man tycker att Orsa Spelmän är grymt mycket bättre än Paulin, eller att Pernilla skulle vara bättre än Pain of Salvation... Vad är det för kategori av människor som tittar? Jag har ju fått för mig i mitt naiva sätt att tänka att det är mer och mer unga människor som tittar men uppenbarligen inte!
Jessikas låt var fin, men inte mer än så. Jag tror att Paulin skulle gått hela vägen om hon fick chans att tävla för sverige men men.

Idag blir det nog inte mycket gjort och det gör inget. Jag ska tvätta lite, städa, läsa, krama på mina änglar och bara va. Måste samla lite kraft till i morgon när jag ska försöka ta mig an en uppgift ang denna person som jag tidigare nämnt. Vi får se hur det går.

Nu ska jag göra en smoothie till lunch, behövs liksom inte mer när man inte gör något.

Jag längtar efter sommaren nu. Jag vill ha värme och sol. Tittar på bilder från de få veckor det var varm i sommras...


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0