Sousse

I augusti åker vi alla till Tunisisen. Jag längtar som en tok, vad sägs om det hotell vi ska bo på, inte illa va?



Så skönt det ska bli. Vi kommer att bo på stranden mer eller mindre och jag vill verkligen göra en utflykt till Saharaöknen, det skulle vara lite coolt att lägga till i sin "been there, done that" lista. Annars vill jag bara titta på naturen och byggnaderna, jag är ju lite nördig när det gäller byggnader av olika slag.
Att ligga på stranden och vid poolen är absolut inte fel heller och det tänker vi göra. Jag kommer att ha med mig böcker och bara äta en massa frukt hela veckan. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men åååh va fiiint!

2010-03-21 @ 16:56:47
URL: http://iamfab.blogg.se/
Postat av: Elenor

Tjusigt, förstår att du längtar ! :-)

2010-03-21 @ 17:57:14
Postat av: Anonym

Hej Sussie



Såg din länk på fb och vart nyfiken:)! Vilken fin sida du har, jag tycker att du lyckas fånga läsaren ( i alla fall mig ) i ditt sätt att skriva! Känslan jag får är att du är öppen med ditt liv och hur du känner, fortsätt med det!



Vilken härlig resa ni har att se fram emot, behövs i dessa dagar då snön verkar snuva oss på våren...hmmm...!!



mvh



Åsa, Maltes mamma

2010-03-21 @ 20:37:05

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0