Tjena hej...

Nu har jag precis slutat jobba. Det finns nästan hur mycket som helst att göra om man vill...
Jag har missat att göra passerkortsutbildningen och kommer inte in på området imorgon. Var tvungen att boka om ett möte till en lokal utanför området på morgonen... Får göra utbildningen direkt efter för resten av dagen präglas av möte... Man kan undra vad alla möten handlar om, man kanske skulle titta tillbaka i kalendern...

Jag är trött som vanligt idag men jag ska äta lite och gå ner i gymet om en timme.
Göra lite själavård med inpackning och ansiktsmask i badet efter. Jag tänker inviga badkaret! Härligt!

Måste gå igenom garderoben lite. Tror min sinnestämning gör att det känns som att jag inte har några kläder alls, och det vet jag ju att så är inte fallet... Jag är i stort behov av att städa där ändå... 

Nä, nu en liten middag följt av träning, egenvård och lyxfällan. Perfekt avslut på en ganska tung dag!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0