Träning, fort nu!

Precis kommit hem från Solna. Hade möte där mellan 14-16. Häftigt det är att komma ut på olika arbetsplater och titta sig omkring.

Nu sitter jag och äter ett äpple. Det är bara jag och William hemma över middagen och jag vill hinna träna triceps och axlar innan Emma kommer. Jag kastade helt enkelt på makaroner och korv, så får det bli idag. Fort ska det gå så jag hinner med mina bestyr, som är rent egostiska. Vilken bullmamma man är va? Nä det har jag aldrig varit, det ska jag väl inte sticka under stol med. För mig har det alltid varit lite "mina barn och andras ungar", sen finns det några barn som fastnat lite extra, ibland helt utan knytpunkter till mig alls och i vissa fall så är det relaterat till lång vänskap med mamma eller pappa till dessa barn.
Nu vill jag inte att någon ska tro att jag går runt och tycker illa om alla barn som inte är mina (och det är många det) för det gör jag inte, men jag har aldrig varit särskillt barnkär bara. Konstigt att man sitter med tre stycken och säger så.

Nu ner i gymet, vi hörs sen, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0