Väntar och hoppas

Ja du. Vilka vändningar livet gör. Jag var köttfärs i går och inte återställd idag. Mår allt annat än bra.
Men om inte jag gör något, vem ska då göra´t? Det är bara att kavla upp ärmarna och köra!

Idag är det fredag och det är sååå skönt. Det ska bli så underbart att få vara ledig. Jag ska titta på solsidan, äta godis och dricka vin. Och i morgon ska jag hålla tummarna att det löser sig omkring allt men jag ska utgå ifrån att jag måste gå den långa vägen just in case...
Det är gött att veta att man har en knippe vääääldigt bra vänner omkring sig som ställer upp i vått och torrt, jag behöver inte känna mig ensam för det är jag inte. Jag har många människor omkring mig som birdrar med jättemycket och som verkligen bryr sig och ringer upp efter bara för att fråga hur det är. Det betyder så mycket.

Tack för det!

Så, förhoppningsvis så kan jag fira lite extra på lördagkvällen. Jag hoppas att jag kan få sitta bänkad framför melodifestivalen och vara lätt i själen. Äta kex, ost och alla tillbehören med ett leende!!!!

Nu får vi hålla tummarna att det går vägen, att högre makter vill mig väl och att andra männskliga faktorer håller sig på sin plats!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0