Träning

Nu har jag ätit och provkört svärfars nya bil. Kaffet står bredvid mig och jag ska göra mig klar att gå ner i gymet.
Jag känner att jag har aningens ont i halsen, men man ska inte känna efter så mycket.

Jag är så glad att jag slipper åka i stockholms trafiken till vardags, fast jag åkte en ganska udda tid både upp och ner så var det mycket trafik. Jag blir så stressad av ett jäktigt tempo på vägen. Ännu mer stressad blir jag av att sitta i bilkö. Jag skulle så gärna vilja ha så nära till jobbet att jag kan gå dit men det händer väl inte... 

Ja ja, nu har jag suttit och försökt att ladda upp en bild från mobben men det lyckade inte. Så nu drar jag och tränar.

Ciao!


Jag i Kroatien

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0