VAB

Det blev en ganska bra dag igår trots allt. Jag är nöjd med min insats rent privat, och jobbet... Ja, det blev ju som sagt en halvdag som fylldes med en heldagsjobb.
Efter jobbet åkte jag hem till en vän och tog en promenad och blev bjuden på sushi, inte illa alls!

Idag är jag hemma och vabbar. Emma är jättesjuk och ligger fortfarande och sover!
Men det här med att vabba. Alltså det är länge sen jag bara var hemma och var sjuk, vabba eller hade semester. Nu behöver vi inte vabba så ofta i vår familj men att bara vara hemma i veckan vet jag inte när det inträffade. Jag känner en stress av att vara hemma, jag blir tvungen att öppna jobbdatorn och svara på mail, ringa kunder och lösa interna problem när jag ska vara sjuk, ha semester eller vabba. Det är ju tur att man trivs med sitt jobb och en del får jag väl ta på mig antar jag men det är lite så jobbet fungerar och förväntar sig att man gör. Stå i givakt dygnet runt liksom.
Jag har en del projekt på gång och jag måste få tid att börja med dom och inte bara arbeta med sånt som jag hamnat efter med... Som min chef sa: Se till att få det här gjort nu, jag kommer att vara på dig som en billig jävla Dressman kostym... Det talar sitt tydliga språk tycker jag ;).

Nä, det här duger inte. Måste göra ett par småsaker, sen ska jag vabba lite också. Här har ni en bild av en sovande liten sjukling. Mammas lilla ängel!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0