Vad göra idag???

Perfekt dag igår.
L och A kom som planerat. Vi åt oxfilé med pesto, potatisgratäng och rödvinssås. Vaniljpannacotta med hallon till efterrätt. Gott vin till så klart.
Det kändes så skönt att bara få sitta och bubbla en stund. Eftersom A skulle upp och jobba idag så blev det inte allt för sent vilket i sin tur betydde att vi kom i säng i bra tid.

Mamma ringde idag. Hon hade varit på bussresa till Uppsala igår. Det var någon Orkideéresa. Hon var så nöjd med de blommor hon köpte med sig, så där fick jag en heltäckande redogörelse. Allt medan William och Emma bråkade så jag knappt hörde vad hon sa i luren... Ibland är det svårt att tro att det handlar om syskonkärlek endast, jag tror att det är en massa understimulans också. Jag får kasta ut dom i snön :)

Idag har vi lite funderingar på att kanske åka in och titta på någon biofilm som Emma vill se, vi får se hur dom planerna slutar.
Annars är det grått ute idag hörrni. Det snöar till och med här. Trist. Jag tror att jag gör så att jag går ner i gymmet och kör ett lätt benpass. Så får jag lite nytta gjord i tristessen... Först en Berocca och Omega 3!

Hörs snart igen, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0