Easy like a monday morning

Hej på er,

Hoppas ni känner er utvilade efter ledigheten.
Själv sover jag så där. Blir störd av det mesta och har svårt att koppla av helt.

Men idag är det härligt väder igen, är det inte helt underbart? Jag har tagit en promenad på morgonen med ett dokument och jag är på väg att ta en till snart. Det är en sån dag då det är fritt i kalendern. Det är skönt när det är så emellanåt, då kan jag passa på att visa mig ute på området och gå omkring och prata med folk, det är nog så viktigt i mitt jobb. Sen att det inträffar när det är som finast ute är bara en bonus.
Sen är det lite småpill som ska fixas.

I morgon bär det av till Hasseludden för konferens i två dagar. Blandade känslor det där, men det blir nog bra. Det är ju ett urmysigt ställe och det är god mat. Bra kombo, synd att det är med jobbet kan jag bara tycka. Synd att det inte är med en bunt vänner, men va fan, man kan inte få allt ;)

Ikväll är det dans igen, ska bli skönt. Hoppas på att en vän som ville titta (för att eventuellt börja) kommer med.

Nu ska jag ta tag i lite av småpillet, sen ska jag promenera iväg i solskenet. Snart är det redan lunch hörrni!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0