En lördagkväll

Har precis ätit middag. Vitvinspocherad röding, pressad potatis och kall romsås. Fint vitt vin till det var pricken över iét.

Lunchen idag bestod av en suuuuper god kladdkaka hos mamma. Hon hade bakat till att jag skulle hämta barnen. Inte världens bästa lunch men den var nog snudd på världens goaste.

Nu sitter jag och sippar på mitt goda vin och äter en massa naturgodis. Köper alltid allt som är salt i den hyllan och toppar gör wasabimötterna och dom små runda crackers. Nu ska jag byta om till mina välanvända pyjamasbyxor och dra fötterna efter mig. Lamellgardinerna får vänta tills i morgon, men gu va det blir fint!

Puss på er alla!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0