Fredag kväll

Nu har jag varit ute och sprungit. Fick med mig William utan att jag ens frågade.
Kändes riktigt tungt faktiskt men jag var hungrig och hade varit ett tag, så förutsättningarna var väl inte dom bästa.
I allafall, medan jag och William sprang så var Stephanie, Emma och Johan och köpte Thaimat, så det har precis intagits. Nu är jag lagom mätt. Lite sötsugen är jag. En del fick jag stillat med den mastiga glassen jag åt tidigare men inte helt. En chokladbit skulle jag inte gråta ihjäl mig för...  

Så är ser min Emma ut. Det är alltid så här i början av myggsäsongen.


Sen ville jag bara visa andra som tar livet med ro.


Nu väntar en lungn kväll. Jag ska dricka te och bara mysa. Läsa min bok också. Först en dusch!

Ha re gott, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0