Fredag

Hej på er!
Slutade tidigt idag. Bara tog alt pick och pack och drog. Så skönt!
Åkte och handlade lite till i kväll, ser fram emot att bara få koppla bort jobbet efter den här veckan. Jag tror inte det blir några problem.
Började städa när jag kom hem. Det var egentligen inte meningen men jag köpte en spray till badrummet så jag "skulle bara" och det slutade i att jag stod och skurade hela duch hörnan med en diskborste. Nu är det fint där men jag andades in kem och det känns lite i luftvägen. Men ingen fara.

Just nu sitter jag och uppdaterar mig på nätet och lyssnar på Gary Jules, Kent, läser lite på Katrins sida och tittar lite på Englas sida också.
Jag känner mig ganska ofokuserad och vet inte varför jag sitter här egentligen, vet inte vad jag tittar efter, söker inget speciellt. Vill ha mina barn inpå mig och jag vill bara inte göra något.

Det är Kulturdag i Strängnäs i morgon. Stephanie ska dansa street på torget på förmiddagen och Emma ska dansa balett på eftermiddagen. Min dansgrupp ska också uppträda, det ska bli roligt att titta på. 

Nä vet ni vänner. Jag ska värma lite mat, dra på mig ett par tjocka sockor, senare hälla upp lite vin och bara gå och dra benen efter mig. Äta chips och Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie. Det ska jag göra. 

Jag önskar er en välförtjänt härlig fredag så länge, ciao! 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0