God morgon fredag

God morgon vänner,

Tog en sovmorgon idag. Inser att jag inte har tränat varken i onsdags eller igår. Jag måste komma ut och springa idag känner jag. 
Det har kommit varm luft över Sverige och det kan man ju bara tacka för, allt känns lite lättare då. Nu håller jag tummarna för att det kommer lite värme som stannar.

Jag skulle vilja åka och hälsa på mamma i Trosa. Vet inte om jag gör det idag eller söndag. Kanske kan man använda denna tråkdag till det, vi får se.
Vad jag vet idag är att jag ska kolla efter krukor till köksfönstret. Dom ska vara raka, vita och gärna fyrkantiga. Jag har hittat såna men dom blir för höga. Hoppas dom finns i en mindre stl. Det kommer bli så fint.

Nu ska jag äta frulle. Min smörgåslösa frulle. Jag har inte ätit mackor på snart två veckor och undra om det faktiskt inte ger effekt trots allt. Jag hoppas på det, annars finns det bara ett sätt kvar att ta till men det sparar jag på, hoppas på att jag slipper det.

Ha re gott kära vänner och hoppas ni får en mysig fredag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan



Skönt med sovmorgon! Det är behövligt i bland. Raka vita och fyrkantiga krukor finns på coop som jag köpt förut. Önskar dig och familjen en trevlig helg!

Kram!

2010-05-14 @ 11:11:49
URL: http://www.ljuslyktanssken.blogspot.com
Postat av: Sussie

Tack för tipset, åker och tittari morgon!

2010-05-14 @ 14:23:28
URL: http://sussieohlssons.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0