Goder morgon lördag!

God morgon,

Här börjar morgonen soligt och det tackar jag för. Jag ska snart gå ut och sätta mig i solen och dricka kaffe. Det luktar så gott ute på morgonen.

Idag vankas lite kalas hos Johans farmor som fyllt år i veckan. Det brukar alltid bjudas på kallskuret eller paj med en massa sallad och tillbehör, sen är det bullar och kakor efter det och som avslutning en stor fin tårta! Man måste tänka sig för så man inte börjar äta mycket, då orkar man nästan aldrig allt. Men eftersom jag kan tradiditonerna hos alla gamlingar så vet jaghur man ska göra hos var och en.

Sen i kväll åker jag till Sara för en helkväll, kommer inte hem förrän i morgon. Det blir bra det!

I går kväll hade jag och Emma disco i hennes rum Hon är så faschinerad av Stephanies dans och vill också kunna. Jag försökte få henne att förstå att det egentligen bara handlar om att man dansar i takt. Eller kanske inte ens det. På disco får man göra som man vill. Man är på disco för att man tycker om att röra sig till musik och det får man göra som man vill.
Bara akvariet fick lysa i hennes rum när vi dansade!


Hörs lite senare vänner! Ciao 

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0