Härliga måndag

Aaaah, härliga korta vecka! Intensiv men kort.

Gårdagen blev så harmonisk som jag planerade. Soligt var det också. Jag veckohandlade, putsade lite fönster, var ute och sprang och tog dagen med ro. Så skönt.

Gick och la mig aningens försent och vaknade av ett ljud precis när jag somnade. Sen hade jag lite svårt att somna om igen. Trött idag med andra ord.

De dagar jag har framför mig nu på jobbet ser jag fram emot. Det är ett lagom tempo med lagom inplanerade saker, som ger mig tid att planera och efterarbeta. Bra.

Nu ska jag kavla upp ärmarna och gå och hämta kaffe. Sen börjar dagen!

Ha re så bra alla söta, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0