Härliga torsdag!

Helt underbart varmt ute idag.
Jag har varit på området och visat runt och pratat om min roll här för en nyanställd inom företaget. Lunchat god Cesarsallad ute i solen och njutit.
Ett litet missöde på förmiddagen gjorde att jag blev tvungen att åka hem fram och tillbaka, missade ett möte och fick stressa till ett annat men det är sånt som händer!

Nu ska jag sätta mig och vara en obekväm chef ett tag ;)

Hoppas att ni som jag fullkomligt njuter och tar till vara på tiden som är nu. Hux flux så är det slut på sommaren! Ta vara på dagen, ta en dag i taget, fundera inte så mycket på gårdagen och framför allt, bekymra er inte om morgondagen.

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0