Hasseludden

Alltså, försök komma ut till Hasseludden någongång om ni får möjlighet. Det är underbart vackert därute. Det ligger i Nacka eller Saltsjö Bo, jag vet inte vad det tillhör riktigt. Nu har jag varit där två gånger. En gång på vintern och det hade helt klart sin charm. De varma källorna utomhus i kontrast med kylan var häftig. Men nu, på sommaren när man kunde använda hela verandan och all utsikt. Det var magnifikt!
Nu hade jag ju sån tur att jag blev tilldelad en svit igen men de små rummen är också jättefina, absolut.
Jag hade bara mobilen med mig och det kan man ju tycka var synd, men inte visste jag att jag skulle få ett så fint rum, men nu blev det som det blev, håll till godo.






Nu har varit ute och sprungit, det gick bra och gjorde susen för mina vader. Det var kvavt men av någon anledning så går det bra för mig när det är varmt och kvavt. Ofta så har jag presterat bäst resultat just under såna förhållanden.
Ahhh, uppfriskande känsla. Nu ska jag gå och ta en varm lång dusch, först äta ett ägg och ett äpple.

Ha re gott vänner! Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0