I dag...

Bara för att man lägger sig sent på fredagskvällen, betyder inte att man måste sova lite längre på lördagsmorgonen... :/ Grrrr!
Kl sju slog min ängel upp sina blå. Sju! "mamma, jag är hungrig, jag vill ha mannagrynsgröt"
Åh, shit. Det kräver ju att jag praktiskt går upp och verkligen gör något på direkten.

Kväller igår blev ljuvlig iallafall. William drog tidigt till en kompis. Blev så glad när jag såg Eriks frilla. William och Erik ser likadana ut i skallen. Jag trodde att det var William som bara inte ville klippa sig och att han går runt och ser ovårdad ut. Det gör han också men han gör det inte själv och det kändes lite bättre.
Stephanie tog bussen ut till Manne. Så kvar var jag och Emma hela kvällen. Helt ok.

Tittade på Så ska det låta. Den där Sebastian. Han minns jag knappt men vilken kille! Jäklar. Bakom den lite tillbakadragna fasaden visste han precis hur man släpper loss och bjuder på sig själv. Kanon. Söt var han också (hmmm, låter man inte lite gammal när man säger så?).


Snart ska vi göra oss iordning för att gå ner till Emmas sista genrep inför uppvisningen, sen ska Stephanie ha sin uppvisning på förmiddagen. Tror det är klokt att köra nu innan all regn och blåst kommer. Tror att Emma och dom skulle få ha sin uppvisning i någon av skolorna. Känns lite som lugnet före stormen nu. Det är ganska stilla men det kommer nog igång som dom lovat.

Nu ska jag gå och göra mig iordning.

Min andra ängel mitt under allt högt ljud under Så ska det låta. Han tar saker och ting med ro han, man borde lära sig ett och annat av honom.


Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0