Inga krukor idag

Precis hemkommen från en tur till Solberga, där jag sett dom fina krukorna men som jag visste var för stora. Hittade inga som föll mig i smaken. Dom ska vara ganska breda och kanske 30 cm höga.
Tittade nu och såg att jag fåt en kommentar att det finns på coop. Grrr, var precis där och jag tittade inte efter krukor då. Men men, jag åker i morgon och tittar, annars åker jag till Bernhardssons eller Underbara Hem i Etuna.

I morgon tar jag med mig kameran och lägger upp dagen i bilder i ställer för berättelse. Det är skönt med variation.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund i väntan på Johans bror med flickvän. Tar en springtur när dom gått, innan pizzan.

Ciao så länge!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0