Lugnare idag och det är skönt

Helloooo,

Bättre dag idag. Tungt på jobbet, men jag vet att det är en övergående period som är så här pressad, men det är tungt nu. För alla skulle jag tro. Man liksom känner att man får dåligt med luft, det stramar över halsen och man har tålamod som en tigerhona. Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra med certifieringen och att man kan börja fokusera på utveckling sen, det behövs verkligen.

Här hemma är det desto lugnare idag. Jag hämtade Emma som planerat och hon var glad och nöjd. Stephanie mår aningens bättre men är fortfarande väldigt blek och får magsmärtor emellanåt.
Jag lagade korvstroganoff med makaroner idag. William slutar aldrig att förvåna mig. Hela hans liv så har han varit en musmage. Emma har ätit mer än honom (det kanske säger mer om henne än om honom ifs). Den sista tiden, säg den sista månaden så har han ätit som en vuxen karl. Han äter och äter och blir hungrig på en gång igen. Går runt som en rastlös själ och rotar i kylen och skåpet.
Idag sa han:
- Jag åt tre portioner i skolan idag
Det trodde jag aldrig att jag skulle få höra. Men det är skönt. Han växer som han ska och det är härligt att se att han är nomal. Han har alltid varit så liten, kanske kommer han igen nu, så han slipper känna sig minst.

Nu sitter barnen och tittar på varsin tv i varsitt vardagsrum. Jag ska jobba lite, bara lite. Sen ska jag lägga Emma och dra ner och träna. Det kommer nog inte att finnas tid för tv tittande för mig alls dessa veckor. Men det gör mig inte så mycket, känner inte att det är så mycket jag missar.

Jag och Johan började prata lite om nästa vår. Vi firar ju tio år tillsammans i början på nästa år. Då tänkte vi att vi kanske skulle ta en tripp någonstans, och vi är rörande överens om att New York kommer att bli vårat resmål. Skulle vara så mysigt att åka dit på senvåren, typ slutet av Maj, början på Juni. Strosa omkring i Central Park, titta på alla sevärdigheter och ta en kaffe på en uteservering. Ja ja, sen är det ju så att Johan vill matcha in resan med ett UFC besök, så vi får väl anpassa resan till när en bra gala blir.
Det blir ett senare problem, först ut har vi Tunisien i höst och det ska bli underbart.

Nu ska jag faktiskt jobba lite.

Ses vänner, ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är såå duktig med träningen !!! Måste berömma dig verkligen!!! Jag har nu börjat ta tag i min träning. Vi har tränings grejjor i vårt garage. Gillar att gå snabba lång promenader det är så härligt!!Särkilt med bra musik i öronen! Var i går på en timmes promenad det var så skönt! Åh grattis till snart 10 år tillsammans. Min man och jag firar 10 år i agusti. Vi vill åka till London men det får bli när Frej blivit lite större, eller så får vi ta med honom. Åh Tunisien gud såå härligt!!! Må så gott! Kram!

2010-05-04 @ 19:14:13
URL: http://ljuslyktanssken.blogspot.com
Postat av: sussie

Promenader är det jag gillar bäst. Däremot har jag alltid styretränat så det sitter där i märgen liksom.Dessutom har jag så fina möjligheter, kanske du sett på bild?

London var vi i för ett par år sen. Det är underbart och johan vill tillbaka hela tiden, men N.Y kommer att bli ännu bättre tror jag. Hoppas ni kommer iväg.

Kämpa på med träningen!

2010-05-04 @ 21:14:43
URL: http://sussieohlssons.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vilken fin tränings lokal ni har! Vi har samlat på oss lite i vårt garage en bänk press med lösa vikter och motion cykel. Vi ska köpa en sits up bänk och sand säck! Sand säcken ser jag framemot hihihih Så ska vi köpa ett multi gym. Förut hade jag gym kort på world class. Och styrke träning är ju jätte skojigt. Tusen tack för uppmuntran. Ska kämpa på!! Ha det så bra.

2010-05-04 @ 23:26:33
URL: http://www.ljuslyktanssken.blogspot.com

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0