Lungt och skönt här hemma.

Nä hörrni. Jag slits mellan att ta en svettig PW eller gå ner i gymmet. Men jag tror att jag vill använda vädret så mycket som möjligt så jag tar en PW.
Gjorde en hamburgare när jag kom hem, det är ju inte så att jag är så mätt så jag smäller av men det gillar jag ju å andra sidan inte att vara, men jag ville nog mer säga att jag kunde ätit en till utan problem. Men men, jag dör nog inte av svält.

Nu ska jag låta maten smälta lite, dricka lite kaffe ute och läsa lite bok. Emma är hos sin farfar som är jourledig, sen i går, hon kommer inte hem förrän i morgon. William har varit hemma igår och idag och varit magsjuk. Hittills har ingen annan blivit smittad, hoppas vi slipper undan.

Nu ska jag masa mig ut i fina vädret och bara njuta.
Ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0