Näää, om man skulle...

Läser i tidningen att det kommer att bli kanon sommar i år. Det är väl bara att hålla tummarna för det då, för det är väl inget som vi är bortskämda med här i Sverige. Det står att det är tropisk värme över oss. Det är bra tycker jag.
Jag tänkte på det när jag gick från lunchen idag. Luften rör sig lite hela tiden och så länge det gör det så står man ju ut, även om temperaturen är rätt hög. Det är ju när luften står still som det blir jobbigt. Men jag tycker det är perfekt nu. Så här kan det få vara nu ända till slutet av september. Då brukar jag börja längta efter tjocka tröjor, varma strumpor, kyliga promenader och alla färger som kommer på hösten.

Jag åt en sån här efter lunch, och den var ingen höjdare faktiskt.

Nä, vet ni vad. Jag tror jag packar ihop och åker hem nu. Hämta livintyget och sen sitta i solen och njuta. Måste hinna med att springa också. Hoppas på god mat ikväll. Ska inte dricka vin för det tänkte jag spara till i morgon kväll då jag ska hem till Söta Sara :)

See ya, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0