Neej, usch...

Neej vad regnet öser ner, och jag är seg som en kola. Tröttheten tar ut sin rätt.
Det är alltid så här när jag sover borta, det spelar ingen roll hur fint, skönt eller mysigt jag bor. Jag har svårt att sova borta.
Men men, jag har städat lite och plockat massor, hunnit vila och ätit upp lite av fredagens thaimat. Det ska grillas senare som sagt men vi får se hur vi gör med den saken. Det är ju inte särskillt mysigt att stå i ösregnet och grilla. Kanske steker vi kyckligen istället.

Usch, jag vet inte vad jag ska ta mig för riktigt. Jag har ideér och inspiration men ingen ork. Jag tror inte att jag ska pressa mig själv så mycket idag utan jag tar det som det kommer. Jag blir bara besviken på mig själv annars. Ikväll ska jag vårda mig själv och ta ett skönt bad, göra hårinpackning, skrubba ansiktet och göra ansiktsmask. Måste ge mina naglar lite tid också. Så får det bli, med först städa lite till.

Ha re gott, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0