Ökna

Vi hade en jättebra dag i går på Ökna. Allt var annordnat på ett bra sätt. Det regnade växelvis och så men i det stora hela så var det kanon.

Sen hade vi middag på kvällen med vänner. Supertrevlig kväll. Blev lite sent och en del vin men det var det värt.

I morse kom Johan in till mig när det var dags att titta på Titelmatchen i UFC. Jag fick ett paket och kaffe med mig ner.

Precis vad jag ville ha :)

Det är sol idag och jag har (försent, jag vet) klippt lite rosbuskar, bjudit myggorna på ett skrovmål och fått syrener och choklad av Stephanie.
Snart ska jag, William och Stephanie springa i spåret, vi tar det mellan lunch och middag, då brukar jag ha mest energi. Ger mig på femman idag i lugnt gemak, ska bli så skönt!

Dagen igår:


Ja, jag är förskräckt på bild nummer två. Jag är skiträdd för alla typer av gnagare men framför allt råttor, möss och hamstrar.

Ha en skön dag vänner!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0