Shit...

Hur ska vi göra nu då? Med middagen... Inget Sverige att titta på i morgonkväll.
Va egendomligt det känns, att inte Sverige får vara med. Hur blir det de andra åren nu då, hur gör man för att komma med igen?
Ja, ja. Vi får helt enkelt hejja på något av våra grannländer, kanske alla till och med.
Menyn är så gott som klar och jag åker och handlar i eftemiddag och börjar förbereda redan idag. Det SKA bli en bra kväll. Det KOMMER att bli en bra kväll.

Sjukt ont i baksida lår. Stel som attan och jag har lite svårt att gå utan att det ser ansträngt ut. Dessutom har jag ont i vissa muskler i rygg. Det tog mer än vad det kändes då att det gjorde. Härligt.
Har köpt Järn + C-vitamin brustabletter nu också, hoppas att man kan få känna av en positiv effekt där ifrån snart.

Annars känns livet på topp måste jag säga. Faktiskt. Inga undantag..... eller jo, ett par kanske, men det ska man alltid ha ;)

Idag ska jag ha möte med en Hollänsk kvinna. På engelska. Har inte behövt använda engelska i jobbet speciellt mycket, så wish me luck!

Ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0