Sommar eller vinter, hur ska det vara?

Gooomorron gomorron i ottan!

Sol idag men ingen vidare värme tyvärr. Det här är så trist med Sverige. Man kan liksom aldrig lita på att det är varmt när sommaren kommit. Ena dagen ligger man i bikini och andra dagen har man dunjacka på sig. Det är svårt att planera minst sagt.

Annars sov jag som ett barn i natt men har fortfarande ont i nacken, det kommer att gå över men man blir så handikappad.
Kvällen igår gick i hälsans tecken. Jag skrubbade mig, anskiktsmaskade mig, låg i varmt bad, tvättade mig noga, hade balsam i länge osv. Naglarna fick sig en light behandling också.
När jag klev ur badkaret så passade jag på att göra rent det och fortsatte sen med golvet. Sammanlagt blev det väldigt mycket städat igår.

Idag kommer elektrikern och byter ut termostaten till golvvärmen. Den strular, vilket innebär att vi inte kunnat sätta på värmen därnere i tvättstugan/ badrummet. Och i en källare blir det väldigt kallt och rått, så det ska bli skönt när vi får igång det på riktigt.

Jaha, annars idag så är det en bra smidig blandning på dagen. Får jag tag i en bil så åker jag upp och lunchar i Huddinge, annars får jag väl hämta en sallad nere i matsalen.
Sen är det ju balett ikväll så klart :)

Ha en skön dag i solen så länge det varar ;)

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0