Spänningen stiger



Hej hej heej (på Anders Timell vis)

Hoppas ni har det bra därute.
Jag är hemma idag och tog en sovmorgon, det var så skönt så.
Nu sitter jag med ens stooor kopp kaffe och försöker beta av mailhögen. Ska se till att Emma får på sig kläderna och borsta håret (det blir inte lätt). Jag måste gör mig iordning också sen ska jag göra ett sista ryck och svara på några kundfrågor. Sen är det dags att gå ner till skolan där Emma ska börja till hösten. Gissa vem som är spänd?
Sen lämnar jag henne på dagis och jag skyndar mig hem och fortsätter jobba. Läkarn mitt på dagen sen jobba igen.
Låter väl som en rätt bra dag?

Ha re gott så länge!

Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0