Städdag

Hej på er alla!

Precis hemkommen från Järna och Sara. Det var trevligt att kunna sitta och prata utan tidspress.

Idag är det regntungt, vilket kan innebära städdag här. Det behövs kan jag verkligen skriva under på.

Igår hittade jag äntligen dom krukor som jag letat efter och så här blev resultatet


Innan jag åkte till Sara igår så kom söta Lena förbi med mina favvo blommor. Så sött av henne.


Men nu som sagt så ska jag passa på att städa, stryka, bädda rent osv, trots att solen faktiskt tittat fram. Det blir grilla kycklingfilé i eftermiddag, jag är så hungrig redan nu, måste gå och ta något innan jag svimmar.

Ha en skön Söndag alla, ciao!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0