Tgif

Hej på er!

Idag tog jag en sovmorgon och det var behövligt och skönt. Jag känner mig pigg och utvilad.
Lunch med mamma står på schemat närmast och det ska bli trevligt. Längtar efter henne, det har blivit dåligt med samtal under veckan mellan oss, men jag vet ju att denna årstid så är hon antingen på jobbet eller i trädgården.

Slutar tidigt gör jag också idag. Det visar sig att Sessan hade en livförsökring som kommer att falla ut nu när hon är borta. Så jag måste hämta ett livintyg hos veterinären och skicka in till försäkringsbolaget.
Sen fick jag brev från banken igår att det faller ut en dutt från någon AZ fond som ska betalas ut nu. Det är ju roligt att få in lite oväntade pengar, dom åker direkt in på sparet.

Nu ska jag gå och vara behjälplig en stund, sen ska jag fortsätta min "komma ifatt" dag.

Ha re gott i solen alla. Ciao

Kommentarer
Postat av: Maria

AZ dutt kommer in på mitt konto också.. Blev så förvånad - jag har ju ingenting kvar av dom.. dom hade ju lika gärna kunna blåst ALLA på dom här pengarna. Per person var det inga astronomiska summar, men med tanke på hur många "vi" är (var), jag då blir det en slant...

2010-05-21 @ 14:12:39

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0