torsdag kväll

Löprunda idag var suverän! Jag tänkte inviga lite lätt med trean så det gjorde jag. Kroppsligt kändes det som att jag kört feman, och det säger lite om mitt skick nu. Men det har jag snabbt sprungit upp igen. Känslan man får när man sprungit är oslagbar.
När jag kom hem från språret så åt jag lite köttsoppa (som jag alltid petar bort köttbitarna från) och nygräddad baguett med ost. Perfekt!
Så nu har svärfar precis kommit med Emma, som jag ska lägga nu sen är det duschen som gäller. Fick även order om att spela in Lyxfällan åt Johan.

Certifieringen gick smärtfritt idag, tack och lov. Jag hade en nöjd chef efteråt. Skulle jobba lite ikväll med resultatkommentarer men jag hade glömt dongeln på jobbet. Det ställer till det en del för mig. Jag måste till Gärtuna och hämta den så tidigt som möjligt. Klockan halv nio har jag ett kundmöte i Snäckis, innan det ska jag ha skickat in kommentarerna. Senast halv tio måste jag sätta mig i bilen och åka upp till Årsta för ett annat kundmöte. Så, innan klockan är elva i morgonbitti så har jag hunnit med tre superviktiga ting. Det kallar jag effektivt. Hoppas inte tidsschemat spricker nu. Måste försöka få upp Emma i tid. och försöka komma iväg tidigt. Alla minutrar är värdefulla.

Titta på min lilla livsnjutare som jag hittade honom när jag kom hem, är han inte fantastisk?


En till livsnjutare


Och bäst av allt, Emma och svärfar kom hem med detta till mig


Bara för att "det var länge sen". Har jag inte värdens bästa svärfar eller vad?

Nu ska lägga liten och kasta mig själv in i duschen, boken väntar efter det. Kanske blir det Lyxfällan en stund, vet inte ännu om jag vill titta.

See ya, ciao 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååh Kasper... "klappa mig lite" <3

2010-05-07 @ 08:06:06

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0