Träning... pyttsan, jag jobbar hellre!

Jaha. Så har jag jobbat klart för idag då. Inget jag känner mig jättebitter för men jag hade hellre svettats i gymet kanske.

Jaja, jag blir vassare och det får man väl tacka för då. Jag är tacksam för den bästa kollega man kan tänka sig. Han har stöttat när det känts kämpigt. Måste komma ihåg att säga det till honom också, ska lägga till i "att göra" listan till i morgon. Man ska nog bli bättre på att berömma folk omkring en över huvudtaget. Jag kan nog erkänna att jag är dålig på det. Ge positiv feedback. Men sammtidigt så är jag inte den som springer och kastar ur mig en massa negativ kritik i tid och otid heller. Men.... berömma folk, klappa på axeln, ett "bra jobbat". Lite mer sånt i morgon, det får bli mitt fokus!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa ens stund.

Godnatt vänner, ciao!


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0