Trött

Vilken kreativ dag vi hade. Kändes så skönt när jag åkte därifrån. Nästan alla på HK slutade kl 13 så det var ganska öde när vi gick vid 16 tiden.
Och vad hamna man i på väg hem? Jo fetingkön Albert. Tjockt från Bredäng till Södertälje. Tror ni jag var glad?

Johan hade handlat massor så just nu diskar jag alla tallrikar, har hängt in en jättesöt kortärmad blus från Helly Hansen i garderoben, lagt in träningslinnet bland träningskläderna och T-shirten från Puma i lådan. Jag känner mig lite bortskämd.

I morgon ska jag in till Södertälje och luncha med en vän, det ska blir skönt att få lite egentid (hoppas jag att jag får iaf). Båda har ett stort behov av att få prata så det är allehanda historier att avhandla.

Stephanie är på väg hem också, hon har sin söta kompis med sig som blir kvar till fredag.

Johan sitter och plinkar på gitarren och barnen tittar på tv, allt är som vanligt!

Vi hörs, ha en skön kväll, jag sätter mig i solen med en kopp kaffe! Ciao

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0