Uppäten

Jag följde med William ner i spåret som vi har bakom huset idag. Han var lite osäker om han skulle hitta så jag tänkte att jag kunde plocka lite liljekonvaljer medan han sprang.
Men va fan! Det går ju inte att gå i skogen. Man blir ju för fan uppäten. På en minut! Det är helt sjukt mycket mygg. Har hela skallen full nu och ett gäng på händerna.
Var ligger det mysiga i att ta skogspromenader? Herregud va överskattat. Man måste ju stängt vara i rörelse. Snabb rörelse. Och det är ju inte njutningsfullt, utan då springer man ju. Det kan ju också vara njutningsfullt men då är man ju ute i skogen av den anledningen. Nu var jag ju tvungen att springa från hela svärmar med mygg...i gummistövlar. Not cool at all!

Tur att jag ska duscha sen när jag tränat, för jag har massvis med myggmos i håret :/
Som sagt, det blir biceps och lite rygg idag. Stretcha ska jag också lägga ner lite tid på, och köra lite mage. Linkin Park är på som vanligt.

Ha en skön kväll alla söta, ciao


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback
RSS 2.0